لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن , اتصالات پلی اتیلن و منهول پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن , اتصالات پلی اتیلن و منهول پلی اتیلن

نـمــاد توانمندی و کیفیت صنعت لـولــه و اتصــالات پلی اتیلن

موفقیت امروز پارس اتیلن کیش, در پرتو لطف خدا , راستگویی و صداقت و عدم تقلب در سیستم، محقق شده است و بواسطه‌ی شایستگی‌های ممتازی چون خلاقیت، ابتکار ، شجاعت مدیران و منابع انسانی پویا بدست آمده است. همچنین معتقد هستیم این پیشرفت و پویایی ، حاصل تلاش و پشتکار خستگی ناپذیر نیروهای همدل و زحمتکش مجموعه پارس اتیلن کیش بوده است.

دستاوردهای پارس اتیلن کیش با بیش از 20 سال تجربه موفق و مستمر بیانگر این است که این نهاد پرچم دار تعهد و خودباوری و بالندگی در صنعت کشور و واحدهای تولیدی بوده است. پارس اتیلن کیش به عنوان یک بنگاه اقتصادی و تولیدی تراز اول در منطقه به امور و فعالیت‌های پژوهشی و آموزشی در زمینه صنعت پلی اتیلن پرداخته است و این پویایی ادامه خواهد داشت .
همراهی صنایع و دانشگاه‌ها یکی از مهمترین عوامل پیشرفت است و با این همکاری پارس اتیلن کیش در بحث خودکفایی و ارز آوری پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است.  بر همگان مبرهن است که صنعت از عوامل پیشرفت هر کشوری است و پارس اتیلن کیش با واحدهای تولیدی متعدد توانسته است نیاز ابر پروژه‌های عمرانی و صنعتی کشور به انواع لوله و اتصالات پلیمری را تامین نماید و از خروج ارز به طرز قابل توجهی جلوگیری نماید . همچنین پارس اتیلن کیش با بالابردن و حفظ کیفیت در سطح استانداردهای مورد تائید کشور آلمان و صادرات محصولات برای کشور ارزآوری داشته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد