لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن , اتصالات پلی اتیلن و منهول پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن , اتصالات پلی اتیلن و منهول پلی اتیلن

حمایت از کالای با کیفیت ایرانی

سال ۱۳۹۷ اقتصادی نام‌گذاری شد تا خط مشی همه ارکان کشور، اقتصادی و غیراقتصادی به سمت اقتصاد معطوف شود. اکنون فعالان اقتصادی از پیش‌شرط‌های حمایت از کالای ایرانی می‌گویند. مقام معظم رهبری برای امسال هم یک عنوان اقتصادی برگزیدند تا توجه همگان، یک بار دیگر به موضوعات اقتصادی و البته مساله مهم حمایت از کالاهای ایرانی معطوف شود. اکنون بازار ایران نه تنها تشنه محصولات باکیفیت است، تولیدکنندگان ایرانی باید محصول قابل رقابت و با کیفیت بالا تولید کنند و با کیفیت خود بتوانند گوی سبقت را از کالاهای خارجی بگیرند. البته باید سود خود را هم کمتر کنند. چراکه اگر اقتصاد کشور به راه بیفتد، همه سود بیشتری خواهند برد.

 این درحالی است که آنها می‌توانند به جای یک دور گردش سرمایه خود، ۴ دور گردش سرمایه داشته باشند؛ ولی به شرطی که قیمت، کیفیت، خدمات پس از فروش، بازاریابی و مواردی از این دست را در تولید خود به کار ببندند. برخی تولیدکنندگان ایرانی با رعایت استانداردهای جهانی و تولید با کیفیت، توانسته‌اند بازار را از رقبا بربایند،
رهبر انقلاب اسلامی , حضرت آیت‌الله خامنه‌ای سال 1397 را سال حمایت از کالای ایرانی نام گذاری کردند. رهبر انقلاب اسلامی در زمینه چگونگی حمایت از کالای ایرانی نیز نکاتی کاربردی بیان کردند. «برنامه ریزی برای افزایش تولید»، «ارتقای کیفیت کالاها»، «انطباق بانیازهای روز و سلایق مردم»، «ارزان تمام شدن و رقابت پذیر کردن کالاهای ایرانی با اجناس خارجی» از جمله این نکات بود. رهبر انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنانشان به تبیین اهمیت، الزامات و راههای تحقق شعار سال جدید یعنی «حمایت از کالای ایرانی» پرداختند. حضرت آیت الله خامنه‌ای پس از تبیین چرایی و راه‌های حمایت از کالای ایرانی و با تأکید بر «قابل حل بودن همه مشکلات بانگاه به داخل» و نیز ضرورت توجه و بکارگیری هرچه بیشتر جوانان در میدان‌های مختلف از جمله عرصه‌های مدیریتی افزودند: نسل جوان و پرافتخار این سرزمین، پرچم استقلال، عزت، عظمت و شرافت ایران را بلندتر از هر زمان دیگر به اهتزاز درخواهد آورد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد