لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن , اتصالات پلی اتیلن و منهول پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن , اتصالات پلی اتیلن و منهول پلی اتیلن

لوله و اتصالات

لوله و اتصالات در تاسیسات , ساختمانها و تمامی پروژه‌های عمرانی و مهندسی و زیر بنایی از اهمیت بالایی برخوردار هستند و لوله و اتصالات به عنوان شریانهای تاسیسات و ساختمانها می‌باشند که وظیفه انتقال انواع سیالات را بر عهده دارند. لوله و اتصالات از اجزای مهم و جدایی ناپذیر توسعه و دوام یک بنا در تاسیسات آن سازه و پروژه است . لوله و اتصالات با اهمیتی که دارند اگر از کیفیت بالا و مناسبی برخوردار نباشند باعث بوجود آمدن ضرر‌های جبران ناپذیری میشود که با کمی تحقیق و انتخاب بهترین گزینه ( کیفیت و کاربرد ) میشود بهترین نوع لوله و اتصالات برای تاسیسسات خود انتخاب نمائید و این عمل در طول عمر تاسیسات شما تاثیر مستقیمی خواهد داشت.لوله و اتصالات
انواع لوله و اتصالات
انواع مختلف لوله و اتصالات ( لوله اتصالات صنعتی و یا لوله اتصالات خانگی ) به جنس آنها و کاربرد لوله و اتصالات مرتبط است لوله و اتصالات فولادی , لوله و اتصالات چدنی , لوله و اتصالات پلی اتیلن , لوله اتصالات خانگی و ....... وجود دارند که برای انتخاب مناسب‌ترین نوع لوله و اتصالات بهتر است ابتدا به کاربرد آن و نوع سیالی که در لوله و اتصالات جاری خواهد بود دقت شود.
لوله و اتصالات سیالات مواد نفتی در پلایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها غالبا از انواع فولادی است , و همچنین لوله و اتصالات برای سیستم فاضلاب خانگی و تاسیسات دفع پساب همگی از جنس پلی اتیلن است و همچنین لوله و اتصالات سیسستم گرمایشی ساختمانها از لوله PEX و اتصالات آن از جنس برنج است و برای انتقال آب شرب در ساختمانها از لوله و اتصالات پلیمری استفاده میشود و شیر آلات از جنس برنج و استیل خواهد بود و لوله و اتصالات برای انتقال آب شرب در فشار بالا تا سایز 730 میلیمتر را از لوله و اتصالات پلی اتیلن انتخاب و استفاده می‌کنند.
بهترین نوع لوله و اتصالات پس متناسب با نوع سیال و کاربرد لوله و اتصالات باید انتخاب شود و هر مدل و جنس لوله و اتصالات کاربرد خود را دارند.

منبع و ادامه مطلب لوله و اتصالات پلی اتیلن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد