لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن , اتصالات پلی اتیلن و منهول پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن , اتصالات پلی اتیلن و منهول پلی اتیلن

اشتغال زائی در پارس اتیلن کیش

اشتغال و ایجاد شغل پایدار , مهمترین و بزرگترین دغدغه‌ تمام دولتمردان در تمام کشورهای جهان است و در ایران با توجه به رو به رشد بودن جمعیت جوان فعال هر ساله نیاز به ایجاد شغلهای فراوانی است. در این راستا شرکتهای خصوصی و مشخصا تولید کننده‌ها نقش بسزایی داشته و ایجاد و حفظ واحد‌های تولیدی از اهمیت بالایی برخوردار است.

پارس اتیلن کیش به عنوان یکی از تولید کنندگان موفق در زمینه تولید لوله , اتصالات و منهول پلی اتیلن در زمینه ایجاد اشتغال نقش خود را ایفا نموده است و تمام سعی و تلاش مدیران مجموعه در راستای توسعه و حفظ این موقعیت‌های شغلی است.

پارس اتیلن کیش همواره در حال رشد و توسعه بوده است و با  توجه به این روند همیشه در حال افزایش نیروی کار خود بوده است و تا این زمان هیچ گونه تعدیل نیرویی نداشته است و همیشه از افراد خوش‌فکر , خلاق و توانا در مجموعه خود استقبال کرده است و در تمام شرایط سیاسی و اقتصادی کشور به دنبال افزایش نیروی کار , کارآمد بوده است.

پارس اتیلن کیش با دارا بودن از کارخانه‌های متعدد و توسعه سبد محصولات خود توانسته است مجموعه محصولات کاملی را به مشتریان خود ارائه دهد که این امر به رشد و توسعه شغلهای موجود در واحدهای پارس اتیلن کیش انجامیده است.


منبع و ادامه مطلب مدل اشتغال زائی در پارس اتیلن کیش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد