لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن , اتصالات پلی اتیلن و منهول پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن , اتصالات پلی اتیلن و منهول پلی اتیلن

بازرسی کالا

بازرسی‌کالا در حین تولید محصول و قبل از حمل محصول، جهت حصول اطمینان از کیفیت تولید و رعایت روش‌های صحیح مطابق با استانداردهای جهانی انجام میشود. بازرسی کالا عبارت است از هرگونه کنترل، نظارت، بررسی، بازبینی، آزمایش، نمونه‌برداری، اندازه‌گیری و عملیات مشابه که در مورد کیفیت و کمیت و بر حسب سایر موارد خصوصیات کالا، خدمات، تأسیسات و تجهیزات و فرآیندها به منظور تعیین مطابقت آنها با شرایط قراردادی و یا مشخصات از پیش تعیین شده و یا به جهت اعلام نظرات حرفه‌ای انجام می‌گیرد.

گواهی های صادره توسط شرکت های بازرسی به شرح ذیل می باشند:

گواهی بازرسی کالا ( کمی و کیفی ) COI
گواهی بازرسی قبل از حمل PSI
گواهی بازرسی ظاهری VIC
گواهی موید نامه CL
گواهی تعیین ارزش PVC
گواهی رضایت مندی مشتری CSC
گواهی بازرسی ماهوی کالاSIC
گواهی راه اندازی CC
گواهی بسته بندی PL
گواهی های آزمایشگاهی TR

نکته : انتخاب شرکت بازرسی کننده و تغییر آن به عهده خریدار کالا می باشد. نام شرکت بازرسی کننده مجاز بایستی پس از دریافت "نامه پذیرش بازرسی قبل از حمل" صادره توسط شعبه یا نماینده شرکت بازرسی در ایران ممهور به مهر و در سربرگ شرکت بازرسی در شرایط اعتبار اسنادی درج گردد.

بسته بندی لوله پلی اتیلن


اصولا لوله های پلی اتیلن با توجه به شرایط تولید و طول و سایر الزامات درخواست کننده محصول به دو صورت کلاف و یا لوله تولید می‌شود .که کلاف‌ها می‌توانند بصورت انباشته بروی هم قرار گیرند و لوله‌ پلی اتلین نیز با مهار کننده‌های مرسوم بروی کفی بارگیری می‌شوند .

طول استانداردی که عموما برای بارگیری لوله‌های پلی اتیلن در اکثر مواقع مرسوم است تقریبا 40  اینچ می‌باشد هر چند لوله‌هائی با طول 60 اینچ نیز تولید شده است .مقطع عرضی معمول در سیستم‌های حمل و نقل 20 اینچ می‌باشد . هر چند این قوانین بصورت یک استاندارد جامع نیست و با شرایط محلی و قوانین مکان پروژه ممکن است تغییر نماید .در صورتیکه این محدودیت‌ها مورد توجه قرار نگیرد جریمه‌های ناشی از نقض قوانین باعث بالا رفتن هزینه‌های حمل می‌گردد .

محدودیت‌های وزنی نیز که از جمله موارد محدود کننده در انتقال محصولات بشمار می آید با توجه به سبکی وزن لوله‌های پلی‌اتیلن کمتر اتفاق می‌افتد اما این نکته نیز باید همیشه مورد توجه قرار گیرد .

در مواقعی که لوله‌ها بصورت کلاف بارگیری می‌شوند می‌توان بسته‌های کوچک اتصالات را در میان کلاف قرار داد .

تانک‌ها ، منهول و یا قطعات بزرگ و یا کاملا سفارشی همیشه بطور مجزا بروی کفی  بارگیری و حمل می‌شود .