لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن , اتصالات پلی اتیلن و منهول پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن , اتصالات پلی اتیلن و منهول پلی اتیلن

ترکیب فاضلاب چیست ؟

فاضلاب تقریبا 9/99 درصد آب و حدود یک دهم در صد مواد جامد در بر دارد که بخشی از آن مواد آلی و بخش دیگر مواد معدنی جامد به حالت محلول یا معلق در آب میباشند. بوی بد فاضلاب اغلب به علت مواد آلی موجود در آن میباشد. این مواد بیشتر قابل تجزیه میکروبی هستند و بعضا تجزیه میکروبی منجر به تولید بوی نامطبوع می‌شود. علاوه بر مشکل تولید بو فاضلاب‌های دریافت کننده مدفوع انسانی و حیوانات زنده در بر دارنده زیستوارک‌های بیماری زا هستند که از نظر آلودگی محیط بویژه منابع آب و خاک فوق‌العاده اهمیت دارند. طبق پژوهش‌های انجام شده هر گرم مدفوع حدود یک بیلیون عدد اشریشیا کولی، حدود 2/2 x 107 عدد استرپتوکوک مدفوعی و مقادیر قابل توجهی اسپور کلوستریدیوم  پِرفرنژنس و انواع موجودات زنده بیماری زای دیگر نیز در بر دارد. اگرچه مقدار مدفوع انسان در جوامع و نژادهای مختلف، متفاوت است ولی میانگین یکصد گرم برای هر فرد بالغ مقداری است که اغلب محققین بر آن اتفاق نظر دارند.

منبع و ادامه مطلب فاضلاب چیست ؟

لوله پلی اتیلن کشاورزی

لوله پلی اتیلن در کشاورزی و صنایع وابسته به آن کاربردهای فراوانی دارد , کنترل منابع آبی و جلوگیری از هدر رفت آب و مزایای بسیار و منحصر بفرد لوله‌های پلی اتیلن باعث استفاده بیش از پیش از این لوله‌ها شده است, دوام و استحکام بالا, نصب آسان, کم هزینه بودن, عمر طولانی, سبک بودن, انعطاف پذیری, مقاوت در برابر اشعه نور خورشید, مقاومت در برابر خوردگی , بهداشتی بودن و غیر سمی بودن و تنوع بالا در سایز و اندازه,  تنها برخی از مزایای لوله‌های پلی اتیلن می‌باشد که کشاورزان و دست‌اندرکاران را به استفاده از لوله‌های پلی اتیلن ترغیب می‌کند.
تقربیا در تمامی مزارع , و گلخانه‌های جهان , لوله‌های پلی اتیلن به شکلی مورد استفاده قرار گرفته است , از سایزهای بزرگ این لوله‌ها می‌توان در انتقال آب‌ پر فشار و در شبکه‌ی تقسیم آب استفاده نمودن و در نهایت برای آبیاری گیاهان و زمین‌های کشاورزی از سایز‌های کوچک و ریز استفاده نمود.
منبع و ادامه مطلب لوله پلی اتیلن کشاورزی

فرصتهای شغلی در پارس اتیلن کیش


استخدام در پارس اتیلن کیش

فرصتهای شغلی در پارس اتیلن کیش

فرصت‌های شغلی در پارس اتیلن کیش همانند دیگر مجموعه ها در ابتدا محدود بوده است ولی با راهبری مدیران شجاع و با درایت که منجر به حفظ و افزایش موقعیت‌های شغلی مختلف در کارخانه‌ها و دفاتر اداری پارس اتیلن کیش , شده است.
فرصتهای شغلی در پارس اتیلن کیش همیشه فعال و باز است و شرکت همیشه در حال جذب افراد پرتلاش و خلاق است و در موقعیت‌های شغلی زیر در تمامی شرایط جذب نیرو داشته و استخدام میکند. پیشنهاد میکنیم اگر از تخصص‌های ذکر شده بهره‌مند هستید جهت ارسال رزومه اقدام کنید و شانس خود جهت استخدام در پارس اتیلن کیش را امتحان کنید .

  • کارمند واحد فروش
  • کارشناس بازرگانی
  • کارشناس شبکه
  • کارشناس مالی و حسابداری
  • کارشناس واحد کنترل کیفیت QC
  • کارشناس تضمین کیفیت QC
  • اپراتور خط تولید
  • مسئول انبار و انباردار
  • حراست و نگهبانی
  • کارگر ساده